هرآنچه که از دکوراسیون مدرن میخواهید
نوشته شده توسط : ali

 

امروزه دکوراسیون فلزی طرفداران زیادی دارد چرا که با متریال خاص باعث ایجاد جلوه ای متفاوت در منزل میشوند . اگر به دنبال دکوراسیون مدرن هستید یکی از بهترین گزینه ها فلز میباشد . میتوانید کمی متفاوت بیاندیشید و سعی در اجرای سبک مینیمال و ساده برای منزل خود داشته باشید . شلف های فلزی ، مبلمان پایه فلزی ، میز عسلی و میز تلویزیون پایه فلزی عناصری هستند که در زیبایی و متفاوت بودن دکوراسیون منزلتان نقش دارند . میتوانید از دیوار منزل خود برای نگهداری وسیله ها استفاده کنید پس قفسه های فلزی در این راستا کمک بسیار بزرگی به شما میکنند . همچنین میتوانید از قفسه های شیبدار برای نگداری کتاب ها به شیوه ای نوین استفاده کنید .

 

 

 

 

 

یکی از رایج ترین و زیباترین سبک ها ، ترکیب مبل های پایه فلزی با انواع پارچه ها میباشد . انواع پارچه های چرم ، مخمل ، کتان و .. را میتوان با پایه های فلزی ترکیب کرد . برای انتخاب پارچه ی مبلمان باید به جنس و رنگ پایه ها توجه کرد . برای اجرای سبک مینیمال نیز میتوانید از ترکیب پایه های فلزی و سنگ و شیشه نیز استفاده کنید . ترکیب این دو میتواند فضای کاملا مدرنی را برای دکوراسیون منزل شما رقم بزند .

 

 

 

 

 

 

 

یکی دیگر از ترکیب هایی که میتوانید داشته باشید ترکیب فلز و چوب میباشد . نکته ای که باید به آن توجه کنید هماهنگی رنگ فلز با رنگ چوب است . برای ایجاد فضایی گرم در منزل میتوانید رنگ فلز را طلایی و یا مسی انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

یکی از جذاب ترین طراحی ها لوازم دکوراتیو فلزی مانند جا شمعی ، آباژور و مجسمه های فلزی میباشد . که علاوه بر زیبایی ، متفاوت بودن را نیز به منزلتان هدیه میدهند .

 

 

 

استفاده از زنجیرهای فلزی برای دکوراسیون نیز بسیار زیبا و متفاوت است . این زنجیرها دارای بافت ظریف و زیبایی میباشند و برای تزیین انواع جا شمعی ، لوستر ها ، گلدان ها و .... مناسب هستند .

 

 

مشاهده مطالب بیشتر

طراحی اتاق خواب مدرن

دکوراسیون غذاخوری در خانه پلان باز 

چیدمان گوشه های اتاق نشیمن





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: